poniedziałek, 3 lipca 2017

Tajemnica pewnego maila, czyli... spełnienie marzeń

Jak już wiecie (pochwaliłam się na FB),  byłam w Krakowie u Pani Ewy Wachowicz na nagraniu programu „Ewa gotuje”. Może nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że do programu zgłosiła mnie moja wnuczka Milenka. W mailu, który wysłała do Pani Ewy, napisała, że jej babcia prowadzi blog kulinarny  i chętnie widziałaby właśnie swoją babcię w programie „Ewa gotuje”. To było jej marzenie. Milenka nikomu nie pochwaliła się, że napisała tego maila i cierpliwie czekała na odpowiedź... dwa dni. Tylko dwa dni.
Potem powiedziała, że wierzyła w to, że Pani Ewa odpisze jej i że jej marzenie się spełni. Wtedy dopiero tajemnica się wydała.
W niedługim czasie ja dostałam oficjalne zaproszenie i trzeba było szykować się na nagranie.
W mailu otrzymałam szczegółowe informacje jak dotrzeć na miejsce, do domu Pani Ewy, informacje o hotelu, w którym miałyśmy zarezerwowany nocleg i jeszcze parę szczegółów. Wszystko dokładnie opisane.
Tak więc dzięki mojej kochanej wnuczce, pojechałyśmy do urokliwego Krakowa na nagranie  odcinka programu z naszym udziałem.
Ekipa Pani Ewy liczy wiele osób.  Wszyscy serdecznie się z nami przywitali i otoczyli nas opieką. Kiedy do salonu weszła Pani Ewa, poczułam się  jakbym zobaczyła śliczną wróżkę. Jest uosobieniem piękna, ciepła i serdeczności.


Samo nagranie dla Milenki i dla mnie było mało stresujące, ponieważ atmosfera którą Pani Ewa stworzyła razem ze swoją ekipą, spowodowała że nie czułyśmy ani  stresu, ani  napięcia.
Nagranie do tego odcinka odbyło się w bajkowym ogrodzie, w otoczeniu imponujących, pięknych  drzew, krzewów i kwiatów.





Po programie pojechałyśmy zwiedzać Kraków.


Na drugi dzień wróciłyśmy do domu.
To była piękna, niezapomniana wycieczka, wydarzenie... coś czego się nie zapomni.
Jak widać, marzenia mogą się spełniać i mogą stać się rzeczywistością. Ale trzeba dać im szansę. Taką szansę w spełnieniu swoich marzeń dała właśnie moja Milenka :)

Takie wydarzenia uskrzydlają i potwierdzają, że warto mieć marzenia. Jak widać marzą również dzieci a w ich marzeniach są również dorośli .... :)

Program z naszym udziałem TV POLSAT wyemituje w dniu 2 września (sobota). Zapraszam tych, którzy zechcą go zobaczyć :)



Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz...



95 komentarzy:

  1. Wielkie, wielkie gratulacje, tak to są chwile, które nas uskrzydlają, gratuluje też rezolutnej wnusi, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko za miłe słowa. Moja wnuczka jest moją dumą. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluję :-) To wspaniałe nowiny, że marzenia się spełniają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To jest dobry przykład na to, że warto marzyć :)

      Usuń
  3. Krysiu, to fantastyczna niespodzianka :) masz fajna wnuczkę :)
    Ewa Wachowicz to wyjątkowa osoba, ciesze się z Tobą, że razem gotowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, mam fantastyczną wnuczkę. Zrobiła niespodziankę i mi i sobie i pozytywnie zaszokowała całą rodzinę :)Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Taką wnuczkę mieć to skarb. Fajnie znaleźć się w programie u tak sympatycznej Pani Ewy. Sama chętnie bym się tam znalazła, ale po pierwsze nie potrafię tak gotować jak Pani, ani nie mam takiej wspaniałe wnuczki. Serdecznie gratuluję i pozdrawiam. Wierna czytelniczka Anna z Zielonej Góry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moje wnuczki są moim skarbem. Dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Super przygoda i spełnienie marzeń :) Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygoda wspaniała a marzenia warto mieć, bo jak widać... spełniają się :)

      Usuń
  6. Gratuluję udziału w programie, gratuluje wnuczki i oczywiście odwagi. Bo ja się tremuję takimi występami, ale bardzo lubię oglądać innych. Udział w takim programie to duże wyróżnienie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie komentarze. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Niedawno wywiad do gazety, teraz udział w telewizyjnym programie. Pnie się Pani po szczeblach do góry. Gratuluję. Osiąga Pani sukces i ma Pani wielką rzeszę czytelników, do których i ja należę. Oby tak dalej. Pozdrawiam i Panią i dzielną wnuczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten komentarz. To bardzo buduje i uskrzydla. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Udział w takim programie to wyróżnienie. Gratuluję! Wspaniała wnuczka co myśli nie tylko o sobie. Pewnie bardzo się kochacie. To zasługa dobrego wychowania. Pozdrawiam, Julia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że to wyróżnienie, żeby wziąć udział w takim programie. Serdecznie dziękuję w imieniu wnuczki za ciepłe słowa. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  9. Sama chętnie oglądam programy Pani Ewy. A tu jeszcze moja ulubiona blogerka w jej programie. Gratuluję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten komentarz. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Twoja wnuczka musi bardzo Cię kochać. Gratuluję takiej mądrej wnuczki. Niestety będę w tym czasie na urlopie za granicą, ale pewnie będzie jakieś nagranie do obejrzenia. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, obie z wnuczką bardzo się kochamy. Dziękuję za miłe słowa i serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ojej serdecznie gratuluję:) Cieszę się że spełniasz swoje marzenia!!!!
    Na pewno obejrzę odcinek z Twoim udziałem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sama jestem ciekawa tego nagrania. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Ogromnie gratuluję Krysiu i cieszę się, że marzenie wnusi się spełniło :) Pani Ewy na początku nie rozpoznałam, ale widzę że pięknieje w oczach :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Ewa to piękna kobieta, pełna wdzięku i ciepła.
      Dziękuję za gratulacje i serdecznie Cię Dorotko pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Krysiu na pewno obejrzę program, gratuluje wspaniałej Wnusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, kiedy czytam takie komentarze na temat mojej wnuczki. Jestem z niej dumna.
      Będzie mi miło, jeśli obejrzysz program.
      Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Fantastycznie:) chciałabym obejrzeć program z Twoim udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że uda Ci się zobaczyć ten odcinek programu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Wielkie gratulacje Krysiu, i mamy kolejne potwierdzenie, że należy marzyć i nawet głośno mówić albo pisać o naszych marzeniach bo tylko wtedy mają szanse na spełnienie. Pozdrawiam Krysiu bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo Krysiu. Tak, to prawda trzeba mieć marzenia i trzeba o nich mówić i trzeba dawać szansę, żeby się spełniały. Jak widać...warto :)
      Cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Gratulacje Krysiu. To piękne, że marzenie dziecka się spełniło. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu za miły komentarz :) Pozdrawiam Cię cieplutko :)

      Usuń
  17. a ja taaaak czekam,umiem jajka na twardo ugotować, wody nie przypalam, ale żadnego udziału w programie się nie doczekałem, nawet tylko choćby kotem Stefanem mógłbym się profesjonalnie zająć !!! Fan Pani Ewy od lat 90-tych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale... to nie znaczy, że kiedyś taki dzień nie nastąpi. Jak widać, marzenia się spełniają. POzdrawiam :)

      Usuń
  18. Krysiu,gratuluję sukcesu i tak wspaniałej wnuczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielkie brawa Krysiu :) Jestem bardzo dumna z Ciebie i Milenki - jeśli można mi tak powiedzieć/napisać :) Datę emisji już zapisałam i będę oglądać :)
    Jeszcze raz wielkie brawa dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję a Milence po prostu podpowiem, żeby przeczytała te komentarze. Serdecznie Cię Aniu pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Noto miałaś Krysiu niespodziankę. Super i gratuluję :) Czekam na odcinek w telewizji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, niespodzianka wnuczce się udała. Serdecznie Cię Agnieszko pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Bardzo się cieszę Krysiu, w pełni zasłużyłaś na udział w tym programie. A Wnusię masz cudowną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję za miły komentarz :) A Milenka, jest naprawdę wspaniała :)
      Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Ooo !!! Wspaniale spełnione marzenie !!! Ale masz odważną i kreatywną wnuczkę. Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać, warto marzyć. Moja wnuczka jest kochana i jak widać nieprzewidywalna w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
      Dziękuję za Twój miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  23. Niesamowite, masz Krysiu cudowną wnusię. Będę oglądać, bardzo jestem ciekawa Waszego występu...buziaki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu, moja wnuczka jest wspaniała. Jestem z niej dumna. Będzie mi miło, jeśli będziesz oglądać ten odcinek programu. Sama jestem jego ciekawa. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Będzie wspaniale, z wielką chęcią będę oglądać kochana...buziaki...

      Usuń
  24. Taka piękna niespodzianka. Wspaniałe spotkanie. Pozdrowienia dla Ciebie i wnuczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, niespodzianka ogromna. Spotkanie z Panią Ewą to niezapomniane chwile. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Serdecznie Ci gratuluję, Krysiu, bo to niesamowita przygoda i wyróżnienie być u Pani Ewy :))) Oczywiście, że obejrzę program, z wielką przyjemnością! :)
    Pozdrowienia dla Ciebie i wnuczki, możesz być z Niej dumna :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Faktycznie, taka przygoda zdarza się raz na.... 100 lat. Nie zapomnę tego spotkania. Z wnuczki jestem bardzo dumna. Kasiu, będzie mi miło jeśli obejrzysz ten odcinek programu. Sama jestem jego ciekawa. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  26. Krysiu, gratuluję wnusi, spotkania, programu, wszystkiego! Mocno cię ściskam i życzę spełniania kolejnych marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję Avo za ten miły komentarz. Buziaki dla Ciebie :)

      Usuń
  27. Krysiu gratuluję i tylko przypomnij o edycji bo ja mam sklerozę;)
    a bardzo chętnie obejrzę odcinek
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za miłe słowa. Mam nadzieję, że obejrzysz ten odcinek programu. Będzie mi miło. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Krysiu gratuluję. Miałaś super przygodę dzięki wnuczce. Pozdrawiam Was obie, a program będę oglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przygoda była super. Nie zapomnę tych wspaniałych chwil :)

      Usuń
  29. Ale przygoda !!! Wnuczka musi Babcię bardzo kochać oraz jest dumna z Babci talentu nie tylko w kuchni. Tylko" zazdrościć ".Mówią ,że jaka Babcia taka wnuczka.Wspaniała wycieczka, i duży sukces !! Będzie co wspominać i oglądać.Gratulacje dla Ciebie i Twojej wnuczki,W towarzystwie sympatycznej pani Ewy wyglądacie bardzo ładnie i też sympatycznie. 2 września siadam przed telewizorem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za taki miły komentarz. Rzeczywiście będzie co wspominać. Buziaki :)

      Usuń
  30. Ale fajnie, no gratuluję przede wszystkim pomysłowej wnuczki!! :) To musiało być przeżycie. Przypominaj o programie, obejrzymy Was :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, fajnie... cudownie. Przeżycie było nie do opisania. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  31. Krysiu moje wielkie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję kochana :-) niesamowita przygoda. Także miałam taką przyjemność. Masz rację to spełnienie marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko. Pamiętam, jak Ty jechałaś do Pani Ewy na nagranie. Nie pomyślałam wtedy, że i mnie taki zaszczyt spotka. Buziaki:)

      Usuń
  33. Serdecznie gratuluję. Bardzo miło będzie obejrzeć program z Twoim udziałem. Przypomnij proszę na blogu, bo mimo chęci wielkiej pamięć nasza jest ulotna. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :) Mam nadzieję, że obejrzysz ten odcinek programu. Będzie mi miło. Cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  34. Gratuluję Krysiu, mała na prawdę zrobiła Ci fajną niespodziankę.
    Milenka śliczna, tak jak Ty, na pewno będzie gotowała też pyszności.
    Przypomnisz na f-b o emisji programu, aby nie wyleciało z pamięci.
    Cieplutko pozdrawiam Was obie.

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miły komentarz. Dziękuję Tess. Moje obie wnuczki są moim skarbem. Będzie mi miło, jesli obejrzysz ten odcinek programu. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  35. Suuper przygoda, pewnie zostanie w pamięci na zawsze :-) Piękne zdjęcia, i obie (a właściwie wszystkie trzy licząc wnusię) kobietki przesympatyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za ten bardzo miły komentarz. To prawda, to wydarzenie pozostanie w naszej pamięci na zawsze. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  36. Fantastyczna, odważna, genialnie zaradna wnusia :) Ja do Pani Ewy coś wysyłam czasem, ale chyba ciut jestem starsza od wnuczki, więc na odzew pewnie dłużej trzeba poczekać :)
    A w ogóle dzięki wnuczce trafiłam na tego cudnego bloga z którego planuję zaczerpnąć ogrom inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów o moje wnusi. Jak to w jej przypadku się sprawdziło, trzeba marzyć.. Nieraz potrzeba więcej czasu. Życzę, niech się spełni Twoje marzenie. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  37. Gratulacje, na pewno obejrzę! Wnusia fabtastycznie się spisała ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będzie mi miło, jeśli obejrzysz ten odcinek. Pozdrawiam :)

      Usuń
  38. Gratuluję :) pięknie wyglądacie -:) Widzę, mój kochany Kraków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Dziękuję za te miłe słowa Małgosiu :) Kraków jest naprawdę piękny :)

      Usuń
  39. Rezolutna wnuczka ;) sporadycznie oglądam ten program ale oczywiście baaardzo gratuluję Krysiu! :) do emisji sporo czasu ale chętnie zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, moja wnuczka jest rezolutna i pomysłowa. A przede wszystkim jest moim skarbem. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  40. Widziałam już na Facebooku. Gratuluję!
    To naprawdę niesamowite, że miałaś taką okazję.
    Marzenia się spełniają.
    Pozdrawiam wyjazdowo, z Austrii! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że miałam takie szczęście uczestniczyć w tym nagraniu. Moja Milenka rzeczywiście sprawiła mi wielką niespodziankę.
      Miłych wakacji Madziu i dużo słońca :)

      Usuń
  41. Krysiu, serdeczne gratulacje! I brawa dla wnuczki za inicjatywę :-).
    Mam nadzieję, że uda mi się obejrzeć ten odcinek!
    Pozdrawiam serdecznie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) Serdeczności dla Ciebie :)

      Usuń
  42. Pani Krysiu!
    Cieszę się, że udało się Pani zrealizować swoje marzenia i prowadzić
    ciekawy i "smaczny" blog.Dobrze, że może to Pani pokazać innym i ma Pani wsparcie całej rodziny.
    Gratuluję AR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie komentarze. Bardzo się cieszę, że przy wsparciu najbliższych mogę realizować to co lubię. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  43. Krysiu, to fantastyczna przygoda! masz bardzo rezolutna wnuczkę ! :) Gratulacje i oczywiści będę oglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, to była świetna przygoda. Obie z wnuczką będziemy miały co wspominać.
      Ściskam Cię mocno Madziu :)

      Usuń
  44. To wspaniała niespodzianka krysiu , a z wnuczki to nic tylko trzeba być dumnym

    OdpowiedzUsuń
  45. Krysiu to wspaniale! Gratulacje dla Ciebie, Wnuczki.
    Zaznaczyłam na czerwono na kalendarzu datę, żeby nie przegapić.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałą masz wnusie Krysiu i zapewne też pod Twoimi skrzydełkami będzie wspaniałą kuchareczka jak Ty pozdrawiam serdecznie 👍🌹

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje dla pani i wnuczki to wspaniale że możemy oglądać program z pani udziałem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń