wtorek, 22 kwietnia 2014

Szaszłyki z melonem i szynką

Zrobiłam sałatkę w formie szaszłyków, które są bardzo smaczne i ładnie prezentują się na stole. Takie szaszłyki mogą być podane jako przystawka na eleganckie przyjęcie.
 

Składniki:
1 melon
szynka (różne rodzaje)
bazylia
 
Ponadto:
szpatułki do szaszłyków
 
Wykonanie:
Szynkę pokroiłam n cieniutkie plasterki i zwijałam ją dekoracyjnie. Część szynki pokroiłam w kosteczkę. Melona przekroiłam na pół, wykroiłam łyżeczką kulki. Na szpatułki do szaszłyków nadziewałam przemiennie szynkę, kulki melona i listki bazylii.
 

 
 

 
Szaszłyki przygotowuje się bardzo szybko. Jest to najprostszy sposób na podanie niebanalnej sałatki. Przekonajcie się J Życzę  SMACZNEGO! Krys

 

21 komentarzy:

  1. Krysiu szaszłyki wyglądają bardzo smakowicie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny pomysł. Szkoda, że nie było tego wpisu przed świętami, bo bym zaszalała:) Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka sałatka to jest to co. Ale cudo. Takie niby proste, a jak wygląda. Na pewno będę taką robić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne szaszłyki, a szynka wygląda jak różyczki. Na prawdę pięknie to wszystko razem zagrało. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale smakowite i jak piękne wyglądają, masz Krysiu ciekawe pomysły, podpatruję...pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  6. kurka! Ja chyba nie jadłam jeszcze melona w życiu :D
    Ale szaszłyki prezentują się idealnie, w sam raz, jak na pisałaś na jakieś przyjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pyszności! pięknie się prezentują do tego !

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie jak zwykle ładnie i smacznie. Takie szaszłyki aż się proszą, żeby je zjeść:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie wyglądają:) Krysiu na święta przygotowałam Twój schab z farszem z orzechów wyszedł wyśmienicie ,poleciłam wszystkim gościom Twojego bloga z niesamowitymi przepisami -pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł Krysiu, super wyglądają te szaszłyczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krysiu, świetny pomysł, teraz po świętach mnóstwo mam takiej szynki, na którą już niechętnie patrzymy a w takiej formie to co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O takie smakołyki to chętnie spałaszuję. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo smakowite,aż chce sie od razu jeść.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite! A szyneczka jak różyczki! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł, super połączenie! Muszę koniecznie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł :) Ciekawa jestem smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nadrabiam zaległości odwiedzin po świętach, a tu takie pyszności i świetne świeże pomysły.Szaszłyki warte zapamiętania, ale na razie muszę się opamiętać i wrócić do normalnego jedzenia, bo święta po za przyjemnością zostawiły w biodrach realne wspomnienie, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  18. I znowu smakowitości :) Bardzo lubię szaszłyki, ale takich Twoich jeszcze nie jadłam . Apetycznie wyglądają. Trzeba będzie pamiętać o szaszłykach , kiedy pójdę następnym razem do sklepu. Dzięki za pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń