poniedziałek, 21 września 2015

Błyskawiczna surówka z marchewki i jabłka

Co podać do obiadu jako dodatek do drugiego dania? Najlepiej błyskawiczną surówkę, którą wszyscy zjedzą z apetytem
 

 
 
 
Składniki:
4 marchewki
2 jabłka
sok z połowy cytryny
2 łyżki płynnego miodu
1 łyżka oliwy z oliwek
 
 
 
 
 
Wykonanie:
Marchewki starłam na tarce o grubych oczkach. Polałam miodem i oliwą. Wymieszałam.
Jabłka, po usunięciu gniazd nasiennych również starłam na tarce jarzynowej. Skropiłam sokiem z cytryny.
Jabłka dodałam do marchewki i wymieszałam.
Surówkę wstawiłam do lodówki na 10 minut.
Miód, oliwa i cytryna połączą się tworząc wyśmienity sok.
 

Wspaniała surówka. Uwielbiają ją szczególnie dzieci. Ale przyznam się, że nam dorosłym też bardzo smakuje. Spróbujcie :) Życzę SMACZNEGO! Krys
 
Inne propozycje dodatków do obiadu znajdziecie w Zakładce MENU:

Dodatki do obiadu

Sałatki i surówki

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz...  

 

24 komentarze:

  1. Ulubiona surówka mojego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię podobnie, ale dosładzam cukrem. Teraz spróbuję dodawać miód. Te surówkę robię dla dzieci a my się dołączamy. Wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to łatwe. Zrobię dzisiaj do obiadu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna surówka do dań mięsnych i cięższych sosów. Robię podobnie. Nie dodawałam oliwy i miodu. Spróbuję teraz zrobić tak jak w przepisie. Pozdrawiam z Katowic i życzę miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio się nią zajadam, tylko przestałam dodawać jabłko:) Jest prosta i pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taką surówkę i choć moi domownicy za nią nie przepadają to i tak dość często robią. A co...sama zjem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka surowka tez czesto robie. Kiedys nie majac zbyt wiele warzyw, zrobilam ja jako wyjscie awaryjne. Okazala sie jedna z ulubionych dla mojej calej rodziny. Bardzo ciesze sie, Krysiu,ze mamy podobne gusty:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta i smaczna. Bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie wszyscy ją lubią, choć ja dodaję cukier,
    teraz muszę spróbować z miodem:)
    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona będzie fajnie komponowała się z moim świeżym morszczukiem. Juz widzę ten duecik na moim talerzu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka surówka jest pyszna. Bardzo ją lubię :)
    Znają ja chyba wszyscy i lubią od dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie surówki, taką też robię...pozdrawiam Krysiu serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Surówkę z jabłkiem i marchewką często robię, ale następnym razem cukier wymienię na miód :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo smakowite surówki. Kotlety i surówka i gotowy obiad. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo smaczna, lubię takie i to bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jutro będzie na obiad :)
    _______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń