poniedziałek, 3 lipca 2017

Tajemnica pewnego maila, czyli... spełnienie marzeń

Jak już wiecie (pochwaliłam się na FB),  byłam w Krakowie u Pani Ewy Wachowicz na nagraniu programu „Ewa gotuje”. Może nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że do programu zgłosiła mnie moja wnuczka Milenka. W mailu, który wysłała do Pani Ewy, napisała, że jej babcia prowadzi blog kulinarny  i chętnie widziałaby właśnie swoją babcię w programie „Ewa gotuje”. To było jej marzenie. Milenka nikomu nie pochwaliła się, że napisała tego maila i cierpliwie czekała na odpowiedź... dwa dni. Tylko dwa dni.
Potem powiedziała, że wierzyła w to, że Pani Ewa odpisze jej i że jej marzenie się spełni. Wtedy dopiero tajemnica się wydała.
W niedługim czasie ja dostałam oficjalne zaproszenie i trzeba było szykować się na nagranie.
W mailu otrzymałam szczegółowe informacje jak dotrzeć na miejsce, do domu Pani Ewy, informacje o hotelu, w którym miałyśmy zarezerwowany nocleg i jeszcze parę szczegółów. Wszystko dokładnie opisane.
Tak więc dzięki mojej kochanej wnuczce, pojechałyśmy do urokliwego Krakowa na nagranie  odcinka programu z naszym udziałem.
Ekipa Pani Ewy liczy wiele osób.  Wszyscy serdecznie się z nami przywitali i otoczyli nas opieką. Kiedy do salonu weszła Pani Ewa, poczułam się  jakbym zobaczyła śliczną wróżkę. Jest uosobieniem piękna, ciepła i serdeczności.


Samo nagranie dla Milenki i dla mnie było mało stresujące, ponieważ atmosfera którą Pani Ewa stworzyła razem ze swoją ekipą, spowodowała że nie czułyśmy ani  stresu, ani  napięcia.
Nagranie do tego odcinka odbyło się w bajkowym ogrodzie, w otoczeniu imponujących, pięknych  drzew, krzewów i kwiatów.




Po programie pojechałyśmy zwiedzać Kraków.


Na drugi dzień wróciłyśmy do domu.
To była piękna, niezapomniana wycieczka, wydarzenie... coś czego się nie zapomni.
Jak widać, marzenia mogą się spełniać i mogą stać się rzeczywistością. Ale trzeba dać im szansę. Taką szansę w spełnieniu swoich marzeń dała właśnie moja Milenka :)

Takie wydarzenia uskrzydlają i potwierdzają, że warto mieć marzenia. Jak widać marzą również dzieci a w ich marzeniach są również dorośli .... :)

Program z naszym udziałem TV POLSAT wyemituje w dniu 2 września (sobota). Zapraszam tych, którzy zechcą go zobaczyć :)



Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz...



93 komentarze:

  1. Wielkie, wielkie gratulacje, tak to są chwile, które nas uskrzydlają, gratuluje też rezolutnej wnusi, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko za miłe słowa. Moja wnuczka jest moją dumą. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluję :-) To wspaniałe nowiny, że marzenia się spełniają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To jest dobry przykład na to, że warto marzyć :)

      Usuń
  3. Krysiu, to fantastyczna niespodzianka :) masz fajna wnuczkę :)
    Ewa Wachowicz to wyjątkowa osoba, ciesze się z Tobą, że razem gotowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, mam fantastyczną wnuczkę. Zrobiła niespodziankę i mi i sobie i pozytywnie zaszokowała całą rodzinę :)Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Taką wnuczkę mieć to skarb. Fajnie znaleźć się w programie u tak sympatycznej Pani Ewy. Sama chętnie bym się tam znalazła, ale po pierwsze nie potrafię tak gotować jak Pani, ani nie mam takiej wspaniałe wnuczki. Serdecznie gratuluję i pozdrawiam. Wierna czytelniczka Anna z Zielonej Góry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moje wnuczki są moim skarbem. Dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo miłe spotkanie, którego nie zapomnę :)

      Usuń
  6. Super przygoda i spełnienie marzeń :) Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygoda wspaniała a marzenia warto mieć, bo jak widać... spełniają się :)

      Usuń
  7. Gratuluję udziału w programie, gratuluje wnuczki i oczywiście odwagi. Bo ja się tremuję takimi występami, ale bardzo lubię oglądać innych. Udział w takim programie to duże wyróżnienie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie komentarze. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Niedawno wywiad do gazety, teraz udział w telewizyjnym programie. Pnie się Pani po szczeblach do góry. Gratuluję. Osiąga Pani sukces i ma Pani wielką rzeszę czytelników, do których i ja należę. Oby tak dalej. Pozdrawiam i Panią i dzielną wnuczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten komentarz. To bardzo buduje i uskrzydla. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Udział w takim programie to wyróżnienie. Gratuluję! Wspaniała wnuczka co myśli nie tylko o sobie. Pewnie bardzo się kochacie. To zasługa dobrego wychowania. Pozdrawiam, Julia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że to wyróżnienie, żeby wziąć udział w takim programie. Serdecznie dziękuję w imieniu wnuczki za ciepłe słowa. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  10. Sama chętnie oglądam programy Pani Ewy. A tu jeszcze moja ulubiona blogerka w jej programie. Gratuluję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten komentarz. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Twoja wnuczka musi bardzo Cię kochać. Gratuluję takiej mądrej wnuczki. Niestety będę w tym czasie na urlopie za granicą, ale pewnie będzie jakieś nagranie do obejrzenia. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, obie z wnuczką bardzo się kochamy. Dziękuję za miłe słowa i serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Ojej serdecznie gratuluję:) Cieszę się że spełniasz swoje marzenia!!!!
    Na pewno obejrzę odcinek z Twoim udziałem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sama jestem ciekawa tego nagrania. Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ogromnie gratuluję Krysiu i cieszę się, że marzenie wnusi się spełniło :) Pani Ewy na początku nie rozpoznałam, ale widzę że pięknieje w oczach :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Ewa to piękna kobieta, pełna wdzięku i ciepła.
      Dziękuję za gratulacje i serdecznie Cię Dorotko pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Krysiu na pewno obejrzę program, gratuluje wspaniałej Wnusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, kiedy czytam takie komentarze na temat mojej wnuczki. Jestem z niej dumna.
      Będzie mi miło, jeśli obejrzysz program.
      Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Fantastycznie:) chciałabym obejrzeć program z Twoim udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że uda Ci się zobaczyć ten odcinek programu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Wielkie gratulacje Krysiu, i mamy kolejne potwierdzenie, że należy marzyć i nawet głośno mówić albo pisać o naszych marzeniach bo tylko wtedy mają szanse na spełnienie. Pozdrawiam Krysiu bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo Krysiu. Tak, to prawda trzeba mieć marzenia i trzeba o nich mówić i trzeba dawać szansę, żeby się spełniały. Jak widać...warto :)
      Cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Gratulacje Krysiu. To piękne, że marzenie dziecka się spełniło. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu za miły komentarz :) Pozdrawiam Cię cieplutko :)

      Usuń
  18. a ja taaaak czekam,umiem jajka na twardo ugotować, wody nie przypalam, ale żadnego udziału w programie się nie doczekałem, nawet tylko choćby kotem Stefanem mógłbym się profesjonalnie zająć !!! Fan Pani Ewy od lat 90-tych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale... to nie znaczy, że kiedyś taki dzień nie nastąpi. Jak widać, marzenia się spełniają. POzdrawiam :)

      Usuń
  19. Krysiu,gratuluję sukcesu i tak wspaniałej wnuczki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i bardzo dziękuję :)

      Usuń
  20. Wielkie brawa Krysiu :) Jestem bardzo dumna z Ciebie i Milenki - jeśli można mi tak powiedzieć/napisać :) Datę emisji już zapisałam i będę oglądać :)
    Jeszcze raz wielkie brawa dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję a Milence po prostu podpowiem, żeby przeczytała te komentarze. Serdecznie Cię Aniu pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Noto miałaś Krysiu niespodziankę. Super i gratuluję :) Czekam na odcinek w telewizji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, niespodzianka wnuczce się udała. Serdecznie Cię Agnieszko pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Bardzo się cieszę Krysiu, w pełni zasłużyłaś na udział w tym programie. A Wnusię masz cudowną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję za miły komentarz :) A Milenka, jest naprawdę wspaniała :)
      Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Ooo !!! Wspaniale spełnione marzenie !!! Ale masz odważną i kreatywną wnuczkę. Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać, warto marzyć. Moja wnuczka jest kochana i jak widać nieprzewidywalna w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
      Dziękuję za Twój miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  24. Niesamowite, masz Krysiu cudowną wnusię. Będę oglądać, bardzo jestem ciekawa Waszego występu...buziaki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu, moja wnuczka jest wspaniała. Jestem z niej dumna. Będzie mi miło, jeśli będziesz oglądać ten odcinek programu. Sama jestem jego ciekawa. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Będzie wspaniale, z wielką chęcią będę oglądać kochana...buziaki...

      Usuń
  25. Taka piękna niespodzianka. Wspaniałe spotkanie. Pozdrowienia dla Ciebie i wnuczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, niespodzianka ogromna. Spotkanie z Panią Ewą to niezapomniane chwile. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Serdecznie Ci gratuluję, Krysiu, bo to niesamowita przygoda i wyróżnienie być u Pani Ewy :))) Oczywiście, że obejrzę program, z wielką przyjemnością! :)
    Pozdrowienia dla Ciebie i wnuczki, możesz być z Niej dumna :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Faktycznie, taka przygoda zdarza się raz na.... 100 lat. Nie zapomnę tego spotkania. Z wnuczki jestem bardzo dumna. Kasiu, będzie mi miło jeśli obejrzysz ten odcinek programu. Sama jestem jego ciekawa. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  27. Krysiu, gratuluję wnusi, spotkania, programu, wszystkiego! Mocno cię ściskam i życzę spełniania kolejnych marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję Avo za ten miły komentarz. Buziaki dla Ciebie :)

      Usuń
  28. Krysiu gratuluję i tylko przypomnij o edycji bo ja mam sklerozę;)
    a bardzo chętnie obejrzę odcinek
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu za miłe słowa. Mam nadzieję, że obejrzysz ten odcinek programu. Będzie mi miło. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  29. Krysiu gratuluję. Miałaś super przygodę dzięki wnuczce. Pozdrawiam Was obie, a program będę oglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przygoda była super. Nie zapomnę tych wspaniałych chwil :)

      Usuń
  30. Ale przygoda !!! Wnuczka musi Babcię bardzo kochać oraz jest dumna z Babci talentu nie tylko w kuchni. Tylko" zazdrościć ".Mówią ,że jaka Babcia taka wnuczka.Wspaniała wycieczka, i duży sukces !! Będzie co wspominać i oglądać.Gratulacje dla Ciebie i Twojej wnuczki,W towarzystwie sympatycznej pani Ewy wyglądacie bardzo ładnie i też sympatycznie. 2 września siadam przed telewizorem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za taki miły komentarz. Rzeczywiście będzie co wspominać. Buziaki :)

      Usuń
  31. Ale fajnie, no gratuluję przede wszystkim pomysłowej wnuczki!! :) To musiało być przeżycie. Przypominaj o programie, obejrzymy Was :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, fajnie... cudownie. Przeżycie było nie do opisania. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  32. Krysiu moje wielkie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję kochana :-) niesamowita przygoda. Także miałam taką przyjemność. Masz rację to spełnienie marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko. Pamiętam, jak Ty jechałaś do Pani Ewy na nagranie. Nie pomyślałam wtedy, że i mnie taki zaszczyt spotka. Buziaki:)

      Usuń
  34. Serdecznie gratuluję. Bardzo miło będzie obejrzeć program z Twoim udziałem. Przypomnij proszę na blogu, bo mimo chęci wielkiej pamięć nasza jest ulotna. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :) Mam nadzieję, że obejrzysz ten odcinek programu. Będzie mi miło. Cieplutko Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  35. Gratuluję Krysiu, mała na prawdę zrobiła Ci fajną niespodziankę.
    Milenka śliczna, tak jak Ty, na pewno będzie gotowała też pyszności.
    Przypomnisz na f-b o emisji programu, aby nie wyleciało z pamięci.
    Cieplutko pozdrawiam Was obie.

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miły komentarz. Dziękuję Tess. Moje obie wnuczki są moim skarbem. Będzie mi miło, jesli obejrzysz ten odcinek programu. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  36. Suuper przygoda, pewnie zostanie w pamięci na zawsze :-) Piękne zdjęcia, i obie (a właściwie wszystkie trzy licząc wnusię) kobietki przesympatyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za ten bardzo miły komentarz. To prawda, to wydarzenie pozostanie w naszej pamięci na zawsze. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  37. Fantastyczna, odważna, genialnie zaradna wnusia :) Ja do Pani Ewy coś wysyłam czasem, ale chyba ciut jestem starsza od wnuczki, więc na odzew pewnie dłużej trzeba poczekać :)
    A w ogóle dzięki wnuczce trafiłam na tego cudnego bloga z którego planuję zaczerpnąć ogrom inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów o moje wnusi. Jak to w jej przypadku się sprawdziło, trzeba marzyć.. Nieraz potrzeba więcej czasu. Życzę, niech się spełni Twoje marzenie. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  38. Gratulacje, na pewno obejrzę! Wnusia fabtastycznie się spisała ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będzie mi miło, jeśli obejrzysz ten odcinek. Pozdrawiam :)

      Usuń
  39. Gratuluję :) pięknie wyglądacie -:) Widzę, mój kochany Kraków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Dziękuję za te miłe słowa Małgosiu :) Kraków jest naprawdę piękny :)

      Usuń
  40. Rezolutna wnuczka ;) sporadycznie oglądam ten program ale oczywiście baaardzo gratuluję Krysiu! :) do emisji sporo czasu ale chętnie zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, moja wnuczka jest rezolutna i pomysłowa. A przede wszystkim jest moim skarbem. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  41. Widziałam już na Facebooku. Gratuluję!
    To naprawdę niesamowite, że miałaś taką okazję.
    Marzenia się spełniają.
    Pozdrawiam wyjazdowo, z Austrii! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że miałam takie szczęście uczestniczyć w tym nagraniu. Moja Milenka rzeczywiście sprawiła mi wielką niespodziankę.
      Miłych wakacji Madziu i dużo słońca :)

      Usuń
  42. Krysiu, serdeczne gratulacje! I brawa dla wnuczki za inicjatywę :-).
    Mam nadzieję, że uda mi się obejrzeć ten odcinek!
    Pozdrawiam serdecznie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) Serdeczności dla Ciebie :)

      Usuń
  43. Pani Krysiu!
    Cieszę się, że udało się Pani zrealizować swoje marzenia i prowadzić
    ciekawy i "smaczny" blog.Dobrze, że może to Pani pokazać innym i ma Pani wsparcie całej rodziny.
    Gratuluję AR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie komentarze. Bardzo się cieszę, że przy wsparciu najbliższych mogę realizować to co lubię. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  44. Krysiu, to fantastyczna przygoda! masz bardzo rezolutna wnuczkę ! :) Gratulacje i oczywiści będę oglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, to była świetna przygoda. Obie z wnuczką będziemy miały co wspominać.
      Ściskam Cię mocno Madziu :)

      Usuń
  45. To wspaniała niespodzianka krysiu , a z wnuczki to nic tylko trzeba być dumnym

    OdpowiedzUsuń
  46. Krysiu to wspaniale! Gratulacje dla Ciebie, Wnuczki.
    Zaznaczyłam na czerwono na kalendarzu datę, żeby nie przegapić.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń