niedziela, 28 grudnia 2014

Mini kanapki na przekąskę

Najlepszym rodzajem przystawek czy przekąsek są mini kanapki. Do ich przygotowania potrzebne są produkty które mamy akurat w lodówce. Dokupiłam tylko chleb pumpernikiel a resztę miałam w domu.
Do zrobienia mini kanapek potrzeba tylko trochę fantazji i można wyczarować pięknie przystrojony półmisek. Przystrojony w warzywa, serki, ewentualnie wędlinę.
Myślę, że taki półmisek sprawdzi się na imprezie sylwestrowej.
Ach.....  jeszcze  potrzebna tylko "czarodziejska różdżka" i do dzieła.... można czarować :)

 
Składniki:
opakowanie chleba pumpernikiel
ser żółty w plastrach
½ strąka marynowanej papryki
małe kolorowe papryczki
oliwki zielone
oliwki czarne
zielony ogórek
rzodkiewka
koperek
2 jajka ugotowane na twardo
serek mozzarella  mini
pomidorki koktajlowe
do wyboru: plasterki wędzonego łososia lub dowolnej wędliny, kiełbasa, kabanos
ewentualnie masło
 
 
Wykonanie:
Najpierw umyłam wszystkie warzywa, szczypiorek, koperek, pomidorki, papryki, rzodkiewkę i ogórek.
Następnie pokroiłam chleb. Jedną kromkę na 4 części. Zrobiłam też z dwóch kromek cztery trójkąty.
Serek okroiłam nożykiem do ozdobnego wycinania, żeby uzyskać ząbkowane boki.
Rzodkiewki,  jajka i ogórka pokroiłam w plasterki, paprykę w paseczki....
Chlebek posmarowałam masłem i zaczęłam na nim układać wszystkie produkty tworząc ładną kompozycję mini kanapek.
 
 
 
 
 
 
 

Zróbcie takie mini kanapki, a zobaczycie, jak szybko znikną.... naprawdę :)  Życzę SMACZNEGO! Krys
 
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz...

48 komentarzy:

  1. Wow co za precyzja :-)
    Aż chce się konsumować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu kanapeczki wyglądają bajkowo:)
    wpadłam tylko na chwilkę i już uciekam, zostawiam jednak pozdrowienia i życzenia szampańskiej zabawy:)
    Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super propozycja na domowego sylwestra. Wyglądają zachwycająco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdzi się na pewno na nie tylko sylwestrowej imprezie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię taką kolorową różnorodność na talerzu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie urocze kanapeczki, świetny pomysł na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja babcia zawsze do wódeczki przygotowywała takie kanapeczki. U nas nazywamy je tartinkami. Sprawdzają się na każdej imprezie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam ale zgłodniałam :) Takie przekąseczki to najbardziej lubię robić i jeść :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak ładne, że aż szkoda jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krysiu, jesteś wielką kulinarną ARTYSTKĄ!

    OdpowiedzUsuń
  11. Krys, aż szkoda zjadać!!! Pięknie się prezentują, prawdziwy majstersztyk :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I to jest to czego akurat dzisiaj mi potrzeba :)!
    ________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pumpernikiel zamienić na domowy chleb i 1000% przekąska idealna :D
    Pięknie je skomponowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądają i są pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kanapeczki Krysiu, zrobię takie na Sylwestra :-) oj dawno nie jadłam pumpernikla a tak go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś się takie kanapeczki robiło na każdą domową imprezę, szkoda, że odeszły w zapomnienie... Tak je lubię! Ślicznie je zrobiłaś Krysiu, bardzo apetycznie wygląda ta rozmaitość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niby zjadłam kolację, a znów zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Toż to prawdziwe dzieło Krysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Krysiu ja zamawiam takie kanapki na Sylwestra, pyszne i kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne kanapeczki Krysiu, ależ mi smaka narobiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie precyzyjne, urocze kanapeczki, doskonałe na każdą imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądają tak świetnie, że aż żal jeść!

    OdpowiedzUsuń
  23. Krystynko, porywam ten talerz na sylwestrowy wieczór, ale zanim to zrobię, to składam Ci najserdeczniejsze życzenia - SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ! Pełnego pomysłów kulinarnych,chęci dzielenia się nimi i zdrowia na każdy dzień. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Bożenko za życzenia :) Tobie również życzę w Nowym Roku zdrowia, radości i szczęścia :)

      Usuń
  24. Krysiu kanapeczki wyglądają niesamowicie, są tak piękne i kolorowe że żal ich jeść:)
    Na pewno wykorzystam Twój pomysł na kanapki w sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealne na Sylwestra! Wyglądają doskonale!!!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry pomysł na imprezę sylwestrową:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękne! Idealne na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealne na szybka przekąskę, piękne i kolorowe. Bloga zaobserwowałam, bede czesciej zagladała, zapraszaqm do mnie:
    http://zmajeczkawkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Są tak cudnie kolorowe i apetyczne, że nabrałam ochoty na taką kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie, kolorowo, bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne mini kanapki!!
    Takie kanapeczki zawsze uwielbialam, kiedys robilo sie je czesto, bo nie wszyscy mielismy kiedys telefony i znajomi czesto wpadli bez zaproszen i taka forma poczestunku byla swietna, szybka i bezproblemowa.

    Pozdrawiam Cie serdecznie i zycze Ci Krysiu wszystkiego, co najlepsze i najpiekniejsze w zyciu ... w NOWYM 2015 ROKU:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elu za życzenia :) Tobie również życzę Szczęśliwego Nowego Roku :) Niech się spełni to co dla Ciebie ważne :)

      Usuń
  32. ślicznie udekorowane te kanapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przymierzam, się jutro do zrobienia takich kanapeczek. Sylwester w domu, więc będą w sam raz :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Krysiu! takie kanapki to hit każdej imprezy:)) są cudowne:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie udekorowane i bardzo smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam!:) Kanapeczki wyglądają fantastycznie! Gdzie mogę kupić ten chleb?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Myślę, że w każdym sklepie spożywczym można dostać pumpernikiel . Kupiłam w Carrefourze . Pozdrawiam :)

      Usuń
  37. Wielce smakowicie wygląda ten półmisek!

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądają rewelacyjnie, bardzo apetyczne kanapeczki!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie kanapeczki przygotuję jutro. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastyczne kanapki. Już są zrobione na dzisiejszą imprezę sylwestrową :)

    OdpowiedzUsuń