wtorek, 14 lipca 2015

Smoothie z mango, banana i soku z pomarańczy

Zachęcam Was do zrobienia tego pysznego napoju. Pracy przy jego zrobieniu niewiele a wartości odżywczych sporo. Taki napój z powodzeniem może zastąpić śniadanie. Więc zamiast zjeść kanapkę na drugie śniadanie wypijmy smoothie...
Mango bogate w minerały i witaminy, dostarcza nam dużo błonnika i białka.
Banany są bogate w błonnik i pektynę.  Żelazo zawarte w bananach wzmacnia krew.
Pomarańcze są źródłem witaminy C i witamin z grupy B
 
 

 
 
 
 
 
Składniki:
1 dojrzałe mango
1 banan
1 pomarańcza
 
 
 
 
 
 
 
Wykonanie:
Mango opłukałam, pokroiłam w kostkę.
Banana obrałam pokroiłam w krążki.
Z pomarańczy wycisnęłam sok.
Wszystkie składniki przełożyłam do blendera i zmiksowałam.
 

Po zmiksowaniu rozlałam do szklanek  pyszne smoothie.
 


 

 
 
Podoba się Wam ten przepis? Jest  świetny, bo można szybko zaopatrzyć swój organizm w całą skarbnicę witamin i jeszcze do tego nacieszyć oko pięknym kolorem smoothie.
Zróbcie i pijcie smoothie.... Życzę SMACZNEGO! Krys

 
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz...  
 

32 komentarze:

  1. Cóż może być bardziej zdrowego i smacznego.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu świetne smoothie:)
    częstuję się szklaneczką i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie rzeczy lubię na śniadanie, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką dawkę witamin to ja poproszę. Uwielbiam wszelkie takie koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też takie robię. Uwielbiam mango w koktajlach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. samo zdrowie, letni,pyszny smak:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj takie smoothie to świetny początek dnia! w sam raz na śniadanie :) o rany, właśnie moje soki żołądkowe się odezwały :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam koktajle latem, to prawdziwa bomba witamin:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koktajle uwielbiam! Twój wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie sie bardzo podoba taki smoothie i można nie tylko ja piszesz krysiu, szybko zaopatrzyć swój organizm w całą skarbnicę witamin i nacieszyć oko pięknym kolorem smoothie, ale rozpoczac dzien naprawde zdrowo i lekko, bez kanapek, buleczek i innych wszelkich weglowodanow, ktore dlugo zalegaja w zoladku i powoduja ciezkosc...Swietny przepis, Krysiu:) Pozdrawiam Cie serdecznie:)




    OdpowiedzUsuń
  11. Gęste i zdrowe! Śniadaniowy ideał!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sobie dzisiaj zrobiłam banana z kiwi i sokiem pomarańczowym...smaczne było...pozdrawiam Krysiu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Niczego lepszego mi do szczęścia nie potrzeba, tylko szklaneczka takie smakołyku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne połączenie, moje klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam, kocham takie smoothie, ale teraz mam ochotę na szklaneczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię połączenie mango i banana,co prawda z sokiem pomarańczowym nie próbowałam,ale pewnie się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne, to ja poproszę taki napój ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda pysznie i mój ulubiony smak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pyszności i kolorek śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie smakowitości to coś dla mnie. Ja też robię coś dobrego, mieszam, miksuję i piję to co zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Smakowite smoothie, piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z pewnością smakuje rewelacyjnie :) Szkoda tylko, że mango sprzedawane w Polsce ma niewiele wspólnego z tymi za granicą - mam na myśli smak...

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda cudownie :) U mnie na blogu znajdzie Pani przepis na podobny koktajl, dodatkowo połączony z puddingiem z nasion chia. Zapraszam :) https://kaszamamma.wordpress.com/2016/01/10/moj-ulubiony-koktajl-z-mango-i-nasionami-chia/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wykorzystam nasiona chia w moich deserach. Zajrzę na stronkę i poczytam :)

      Usuń