wtorek, 8 kwietnia 2014

Wiosenna sałatka z tuńczykiem i oliwkami

Sałatka w pięknym żółto-zielonym kolorze, którą z powodzeniem mogłabym nazwać sałatką wielkanocną. Ale z pewnością jest sałatką ...wiosenną
 

 Składniki:
½ opakowania sałat mix
1 mała puszka kukurydzy
1 puszka tuńczyka w sosie własnym
2 jajka ugotowane na twardo
oliwki zielone nadziewane anchois
przyprawa: „pomidor z czosnkiem i bazylią”
czarnuszka
 
Wykonanie:
Na półmisku rozłożyłam sałatę. Jajka pokroiłam w ósemki i rozłożyłam promieniście na sałacie. Rozsypałam kukurydzę. Tuńczyka odcedziłam z zalewy i wyłożyłam na wierzchu sałaty. Dookoła ułożyłam oliwki. Część z nich pokroiłam w plasterki. Całość posypałam obficie przyprawą: pomidor z czosnkiem i bazylią oraz czarnuszką.
Składniki tej sałatki możecie łączyć wg mojego przepisu, lub wg własnego uznania.
Pyszna sałatka, którą można przygotować w kilka minut. Pięknie prezentuje się w przezroczystej miseczce...
 

 i na szklanym półmisku
 
 
 
 
Zachęcam Was i życzę SMACZNEGO! Krys

 

27 komentarzy:

  1. Sałatka wiosenna jak najbardziej :)I wykonanie proste , spróbuję .

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu Twoja sałatka wygląda tak wiosennie i kolorowo, że na pewno zawita u mnie na świątecznym stole :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. WYBORNE!
    Bardzo lubię tuńczyka - a jeszcze podany w takiej wiosennej sałatce mniam mniam palce lizać! :) Zdrowo smacznie i jak efektownie! :)
    Miłego dnia Krysiu :*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie, to bez oliwek, nie lubię, ale cała reszta suuuper:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysiu, takie sałatki bardzo często w lecie goszczą na moim stole :) bardzo ja lubię :)
    Pozdrawiam.
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A u Ciebie jak zwykle pyszności. Uwielbiam wszelkie sałatki, więc jak skończy się mi ta, którą mam w lodówce, spróbuję Twojej, zwłaszcza, że uwielbiamy tuńczyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna ta sałatka, aż je się oczami :)) Lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sałatka wygląda bardzo pysznie i wiosennie:) wydłubię tylko tuńczyka i oliwki a resztę zjem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym ją nazwała sałatka hiszpańska i na pewno nie podzieliła się z nikim,wspaniała!.

    OdpowiedzUsuń
  10. O, jestem ciekawa, jak smakuje tuńczyk z czarnuszką, bo i to i to lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię , robię ale bez oliwek...pozdrawiam Krysiu, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nabrałam ochoty na sałatkę :D Jest piękna, kolorowa i taka pozytywna, aż chce się jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię taką sałatkę. Pięknie wygląda, świetnie smakuje i jest bardzo zdrowa :) Pozdrawiam Krysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, bardzo kolorowa i wiosenna, od razu optymistycznie nastraja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie sałatki to mogę jeść codziennie. Oliwki uwielbiam! Szczególnie jak przywożę z Grecji. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorowo, zdrowo i pysznie - uwielbiam takie sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak u Ciebie świątecznie się zrobiło. Sałatka przepięknie kolorowa i smakowita, doskonale prezentuje się na tym półmisku w kształcie liścia. .

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tuńczyka i oliwki i często robię podobną sałatkę - pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  19. po prostu samo zdrowie:) i jeszcze w świątecznym klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia , świetna sałatka, na każda porę roku, bardzo mi się podoba taka kompozycja składników , zarówno smakowo jak też wizualnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowna sałatka!... kolorowa, wiosenna i chociaż nie przepadam za oliwkami to chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój ulubiony tuńczyk, pyszności u Ciebie Krysiu!

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cudna -wiosna na talerzu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia, jestem zachwycona:-)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo apetycznie wygląda i tak smakuje !!!!!!! Przepiękne zdjęcia - gratuluję - sałatka na talerzu z jajeczkami obok mówi ,że wiosna już jest a święta tuż,tuż....:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne, apetyczne zdjęcia. Bardzo wiosennie!

    OdpowiedzUsuń